Връщане и замяна

Приемаме връщане.

КАК ДА НАПРАВИМ ВРЪЩАНЕ:

В случай, че върнете артикула, моля пишете ни на адрес: shop@benmodel.bg и ние ще ви предоставим код за връщане.

Адресът за връщане е:

“BENMODEL”
БЕН МОДЕЛ ЕООД
ул. Венера №6
1111 София, България
Мобилен телефон: +359 887 313905

Вие сте отговорни за връщането на пакета и разходите за връщане. По-добре е да изпратите пакета с препоръчана поща или куриер. BENMODEL Online shop (Бен Модел ЕООД) не носи отговорност за допълнителни такси, произтичащи от разликите във валутата, разходите за митническо освобождаване, вносни мита, продуктови ограничения и други местни разпоредби. www.benmodel.bg не носи отговорност за загуби. Бихме искали да разберете, че приемаме само продукти, закупени от нашия онлайн магазин.

Имате право да върнете закупените от Вас продукти, без да ни казвате защо искате да върнете продуктите, в рамките на 14 дни от датата, на която сте ги получили. Връщането се приема само ако продуктите, които искате да върнете, са в същото състояние, в което сте ги получили, заедно с касовата бележка или фактурата Ви на дребно. Моля, уверете се, че върнатите артикули са чисти (без дезодорант, парфюм или петна за грим), непоправени и немити.

Ако по някаква причина не сте доволни от покупката си, продуктите могат да бъдат върнати в рамките на 14 дни от датата на получаване на поръчката и можете да избирате между промяна на артикул, кредитно салдо или възстановяване.

ЗАМЯНА НА ПРОДУКТА
Продуктите могат да се заменят с всеки наличен размер или тип. Ако желаете да смените продукт, закупен от нашия електронен магазин с друг размер или цвят, моля свържете се с нас по електронната поща на shop@benmodel.bg или като ни се обадите.

STORE CREDIT
Сумата на Вашата възвръщаемост се кредитира към Вашата електронна сметка в www.benmodel.bg за Вашите бъдещи покупки и ще бъде изпратен код на магазина за същата сума (изпратен на Вашия e-mail) по време на следващото Ви плащане.

ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ
Възстановяванията се извършват незабавно при получаване и проверка на връщаните артикули (1-3 работни дни). Възстановяванията се правят само на Вашата банкова сметка, използвана за заплащане на поръчката. Времето за обработка варира в зависимост от банката. Ако покупката е направена в брой, сумата на възстановяването ще бъде депозирана по банкова сметка, посочена от клиента. Моля, попълнете формуляра за отказ или рекламация.

Следните елементи не могат да бъдат върнати или обменяни–поради естеството им– освен ако не пристигнат повредени или дефектни.
Не можем да приемем връщания за:
Персонализирани мерки или персонализирани поръчки.
Интимни предмети (по здравословни / хигиенни причини).

Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от договора:

(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)

До ___________________________

С настоящото уведомявам/e, че се отказваме от сключения от мен/нас договор за покупка на следните стоки ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Поръчано на/получено на – ……………………………………………………………………………………………

Име на потребителя/ите – ……………………………………………………………………………………………….

Адрес на потребителя/ите – …………………………………………………………………………………………………

Подпис на потребителя/ите: ……………………………………………….

(само в случай, че настоящият формуляр е на хартия)

Дата: ……………………………………………

Стандартен формуляр за упражняване правото на рекламация:

До: БЕН МОДЕЛ ЕООД с ЕИК 204509395

С настоящото уведомявам/e, че открих несъответствие на стоката/ите с договореното.

Предмет на рекламацията:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Поръчано на/получено на – …………………………………

Предпочитан начин на удовлетворение(заградете желаната опция):

· Възстановяване на платената сума

· Заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното

· Отбив от цената

· Безплатно извършване на ремонт по реда на чл. 113 и 114 от Закона за защита на потребителите

Прилагам следните документи (заградете желаната опция):

· касова бележка или фактура;

· протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;

· други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

Размер на претендираната сума: …………………………………………………………………

Име на потребителя/ите: …………………………………………………………………

Адрес на потребителя/ите: …………………………………………………………………

Подпис на потребителя (само при подаване на хартия): …………………………………………………………………

Дата: …………………………………

Shopping Cart